[Epitesz-barkacs] Nádfonat

g.feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Már. 4., Cs, 11:49:40 CET

  Sziasztok!

Ezt a kérdésemet más listán is felteszem, előre szólok, nehogy
megbántsak valakit.

Szomszéddal közös drótkerítésre takarás céljából vettem nádfonatot.
Komolyabb megoldás nem volt célszerű, kb. 5 év múlva szeretnénk majd
másik kerítést építeni. Valahogy szeretném ha addig a nád kibírná és
minél később lenne olyan ronda fekete is. Arra gondoltam, mi lenne ha
jól átkenném lenolajjal. A drótkerítés (szomszéd) felőli oldalát
felszerelés előtt, a mi oldalunkon a szabad felületét majd utána.

Feri

--
Üdvözlettel,
 g.feri                          mailto:mekk-elek at freeweb.hu