[Epitesz-barkacs] OT: pattanó ujj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 5., P, 18:31:11 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem nem a hangos ropogásra vonatkozott a kérdés, hanem arra,
> amikor kinyújtás közben "megakad" és pattanáshoz hasonló mozgással
> megy csak tovább.

Az is ott van, csak kevesebbet beszél róla - a végén.

> Tudtommal ezt az ínhüvelyek megvastagodása, hegesedése, meszesedése
> okozza, az ín nem tud simán csúszni benne.

Nincs kizárva, de én is olvasgattam már utána korábban, ilyet még sehol se láttam,
hogy hosszában volna akadás, úgy ugrana. Biztos ilyen is van, de az már
fájdalommal is kell járjon.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4918 (20100305) __________

http://www.eset.hu