[Epitesz-barkacs] OT: pattanó ujj

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 6., Szo, 21:59:05 CET

Pataki István wrote:
> Sziasztok!
>
> Pattanó ujj: BNO M.65.3.
>
> Azt már csak én tettem hozzá, hogy nagyon gyulladásnak néz ki a dolog.
> A probléma pedig abból adódik, hogy a gyulladás miatt talán valami bög
> keletkezik az ín mentén, és az akad el a hüvelyben:).

Szerintem kár találgatni. Ha ez az ábra, ultrahanggal jól lehet látni. Talán
röntgennel is.

Volt olyan inhüvely gyulladásom (achilles), hogy  mankóval tudtam csak járni. Az
eggyel korábbi karácsony telt így. Szóval aszondom, hogy ha van valami olyan
gyulladás, ami miatt az in nem csúszik az inhüvelyben, az olyan kubaszov módon fáj
már statikusan is, de erő nélküli mozdulatra pláne, hogy az embernek villan a
szeme.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4921 (20100306) __________

http://www.eset.hu