[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 17:55:01 CET

Látom, mindenki leírta, hogy csinálta.ű
Én meg úgy, hogy mivel túl alacsonynak találtam a wc-ket, mindet, ezért kb 2-3
centivel megmagasítottam úgy, hogy cementes homokos habarcs került alá. Meg le is
csavaroztam, de erre már nem emléxem pontosan, nagyon rég volt.

Az is fontos, hogy kibírjon olyat, hogy valaki rááll a peremére, ne boruljon fel
miatta. Persze nem mindenhol fontos, de nagy baleset lehet belőle, ha ettől
elbillen.

Fogok még remélhetőleg néhányszor wc-t telepíteni, de azt tervezem, hogy falra
szerelhetős lesz, hátsó kifolyós, alatta takaríthatós. Ott a magasságot a rögzítés
helye fogja megszabni, már csak azt kell biztosan tudni, hogy úgy vannak-e ezek
konstruálva, hogy tutira kibírnak nagyobb súlyt is. Ha nem, hát marad az
aládolgozás, mert olyan hátsókifolyású is van, amelyik a földön áll.

Jómúltkor volt szó az elszívós módokról, ott közölt valaki egy weboldalt, ahol
nagyon tuti kivitelezésű wc-k voltak. Szinte mind falra szerelős, alatta
takaríthatós volt. Ez egy egész jó elgondolás, ma már radiátor csatlakozásokat is
falból hoznak ki, nem a padlóból. Szerintem tök jó, ha a padló, járófelület minél
könnyebben takarítható.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu