[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Már. 9., K, 18:14:29 CET

>Monoblokkos? Nem dől fel hátrafelé? Én a helyén szoktam teleönteni
>sősavval. Minek ahhoz a ház mögé cipelni?

azért kell cipelni mert a perem alatt is...
(tudom bibi, mi meg nem szarunk a perem alá :))))

továbbá a gravitációból kifolyólag a sav is leül az aljára így az elzáró
rész tetején lerakódott követ nem szokta leoldani.... ekkor szoktam bal
oldalára egy darabig, majd jobb oldalára billenteni majd locsolócsővel az
egészet kimosom és szükség szerint ismétlem a folyamatot.

a végére olyan lesz mint egy új.