[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 18:12:45 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Én olyan tartószerkezetet vettem, ami 6-8 cm-t állítható magasságban.
> Ha jĂłl tudom 150 kg a nĂŠvleges teherbĂ­rĂĄsa, gyakorlatilag biztos
> tĂśbbet tud.

Tehát hátsó felszerelhetőségű wc, és alatta lehet takarítani?

Micsoda Ütlet! Állítható magassågú WC! :-) MÊg az is megoldható, hogy amikor megy
be a delikvens, ĂŠrzĂŠkeli valami a fejmagassĂĄgĂĄt, ĂŠs mire leĂźl, motoros mĂłdon mĂĄr
be van ĂĄllĂ­tva a magassĂĄg. :-)

Komolyan, lehet kapni olyan felrögzítő ketyerét, amin aztán utólag lehet a
magassĂĄggal variĂĄlni? Valami neve van ennek?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu