[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 18:15:43 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> hááát, 130 - 140 kilóval terhelve, esetleg, ha a felette levő
> víztartáy miatt rá is áll
> az ember, egy ilyen "lebegve" szerelt még a falat is kiboríthatja :-)

Nem feltétlenül. Pl a klímatartókra rátehénkedtem, még rugóztam is, hogy tuti
legyek benne, nem fog kiszakadni a falból. Miért ne lehetne bármit bármilyen
erősen beszerelni a falba? Főleg B30-ba meg betonba. Ha meg Szepygabnak az ytongba
is sikerült, akkor már nagy baj nem lehet ezzel.

Bele lehet gondolni a 120 literes meg még nagyobb bojlerek felszerelésébe is. Azok
se szoktak leszakadni.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu