[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 18:23:15 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ennel egyszerűbb negyedévenként beáldozni egy üveg tuskógazdaságos
> kólát. Nemcsekély foszforsav tartalma gyönyörűen tisztítja, és még
> gázálarc se kell a sósav gőz ellen.

Ez biztos? :-) Bár állítólag nyákmarásra is jó, én még nem próbáltam. A fogamat
nem bántja. :-)

> OK, a perem alá nem jó, az ellen a tartályba lógatott akármik
> lehetnek használhatók.

Vannak ma már olyan szerek (a nevét ne kérdezzétek), ami felhabzik akár a
tetejéig, és mindenütt hat. Na meg vannak olyan szerek, amik nem háztartásba
valók, ellenben nagyon agresszívek, pl salétromsav. Azt elég ecsetelni valahova,
és úgy is viszi le a követ, minden nem odavalót. Az ecset se mindegy, hogy milyen.
Nekem van - ha nem is erre a célra - egy kifejezetten saválló ecsetem. Jó lenne
másik is, mert csak ez az egy van, és nem találok sehol másikat.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu