[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 18:26:31 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha jól emlékszem BEKA gyártmány (német), a Csepel Művekben van egy
> aquatherm kft, ők forgalmazzák.

Ha majd oda jutok, Bekánál rendelek néhányat, mielőtt szétszedi. :-)

> Nem motoros, a rögzítő csavaron levő kontraanya lazításával
> állítható, ha a burkoló az adott sablon szerint vágja ki a csempe
> nyílását.

A neten megtalálható, hogy ez hogy néz ki? Nem, mintha ez a ma problémája lenne
nekem. Fő, hogy bogarat ültettél a fülembe. Mondom én, hogy jó ez a lista.
Magamtól ezeket és más újdonságokat a büdös életben nem fedezném fel.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu