[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 18:29:08 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ezek a gipszkarton falak mögé kerülnek, annak a tartószerkezeti
> rendszeréhez kötve.
> Persze az ajtófélfának való erős profilokat állítottam mellé, alul a
> szerelőbetonhot, fülöm a monolit födémhez csavarozva, mert biztosra
> szeretek menni :-)

Végülis rendben, érthető, de egész biztos vagyok benne, hogy ha pl egy 2 collos
csövet beragasztok az ytongfalba purhabbal, hogy egy tökegyszerű módit említsek,
az is biztos, hogy kibírna akár fél tonnát is tőben, vagy még kicsit odébb is.
Feltéve persze, hogy az ytong fal tart egy födémet legalább, ami kellőképpen
nyomja felülről.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu