[Epitesz-barkacs] Fw: Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 21:21:53 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem tudom, Lányom próbálta, mondván, hogy a kóla környezetbarátabb a
> sósavnál. Én teljesen nem vagyok meggyőződve erről :-(

ez csak elfogultság. A sósav sokkal több nehézfémet képes a talajból kioldani a
kötött állapotából, mint a szénsav. és a savak ezért veszélyesek, nem másért.
Magában a kólában nem lehet olyan nagyon vad anyag, ami a pl folyóba öntve akkora
galibát okozna, ha emberek direkt meg tudják inni azonnali látható károsodás
nélkül, elég töményen, és elég régóta. Szeretni meg nem kötelező persze.

Szerintem pl a tökfőzelék károsabb, mert direkt sósavat juttat abba a környezetbe,
ahol belém próbálják plántálni. :-)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

Az üzenetet az ESET NOD32 Antivirus ellenõrizte.

http://www.eset.hu