[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 9., K, 22:18:19 CET

vajk fekete wrote:
> az enyem a falon van, esze agaban nincs megmozdulni harmadik eve.
> alltam is mar rajta.

Vagyis meg lehet azt jól csinálni. Persze, hogy  meg, hiszen ha nem lehetne, nem
forgalmaznák.

> nekem 10-es valaszfalteglan van. eljatszottam mindenfele tiplikkel,
> de mindet ki tudtam tepni. az atmeno M8 csavart nem.

Mitagadás, én a válaszfalban nem bíznék, nem a csavarban. Persze biztos azt is meg
lehet csinálni jól, talán még megteszi némelyik kőnyűves azt is, hogy vasat rak a
nútokba, meg beereszti a falba a végeknél a téglákat, meg felül jól kiékeli, de
akkor is, van egy olyan érzésem, hogy ha bebetonoznék az egyik téglába egy 30-as
vasat, úgy egy métereset, simán össze lehetne rombolni a falat egy ezzel kifejtett
nyomatékkal. Aztán lehet, hogy tévedek.

Én majd 30-as falba fogom rögzíteni. Csak azért, mert az van ott, ahova kéne. Az
biztos nem fog kifordulni.

Magának a csészének az anyaga elég vastag? Akár ránézésre is lehet érezni, hogy az
tuti kibír akár 180 kilós ember is, aki a végére ül épphogycsak?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vrusdefin cis adatb zis: 4929 (20100309)

Az zenetet az ESET NOD32 Antivirus ellen rizte.

http://www.eset.hu

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4929 (20100309) __________

http://www.eset.hu