[Epitesz-barkacs] Fw: Alföldi WC csésze

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Már. 10., Sze, 08:40:32 CET

Hali!

Elõször is kösz a tanácsokat a WC installálással kapcsolatban.

Másrészt vízkõoldónak nekem nagyon bevállt a 20%-os ecet. Fillérekért
kapható, és gyönyörûen visz mindent. Legutóbb egy brutálisan elkövesedett
vízforralót oldottam ki vele, kb 1:3 arányban higítva egy éjszaka alatt
végzett a kövesedéssel.

Mosó meg mosogatógépet szoktam még pucolni vele, beöntök 2 litert és
lenyomok egy mosást. A Calgont meg vegyék meg mások :-)

Szabolcs