[Epitesz-barkacs] Fw: Alföldi WC csésze

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 10., Sze, 09:48:51 CET

Hofferek Attila wrote:

> Na azt ecetezhetted volna, amit nekem az előző lakó hagyott itt az
> emeleti wc-ben. 5 liter 20%-os sósav ment rá, mire elfogadhatóvá vált
> a dolog.

A vizeletből származó kő valami nagyon nem akármilyen anyag. A sima mészkövet
heves pezsgéssel nagyon gyorsan viszi a sósav, a rozsdával is elég jól elbánik még
a szerényebb, használt sósav is, de a húgykő az valami frenetikusan makacs tud
lenni. Mi a fenéből állhat? Nem is értem, hogy a vesekövet hogy tudják szétzúzni,
egyáltalán nem hétköznapi anyag.

Jó lenne tudni, miket nem kéne inni, enni, hogy ne keletkezzen, mármint a vesében.
Ha egyáltalán ez ilyen egyszerű dolog, mert lehet, hogy más is kell hozzá, hogy
keletkezzen.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4930 (20100309) __________

http://www.eset.hu