[Epitesz-barkacs] Alföldi WC csésze

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Már. 10., Sze, 10:48:53 CET

biztos van tartaly nelkuli fali konzol is, de az esetek 99%-aban a dolog ugy nez ki, hogy a falra felcsavarozol egy fem szerkezetet, amiben benne van a tartaly is. ebbol all ki a ket csavar, amire a fajansz jon. aztan a burkolo szepen korbeepiti az egeszet 5cm ytonggal, a batrabbja egy reteg gipszkartonnal, es leburkolja.

tehat a wc ahogy konzolosan fel van rakva, felul huzza a ket csavart, alul meg nyomja a falat, ami nem maga a valaszfal, hanem az az ele a tartaly ala bepakolt feltegla es egyebek.

ugyanigy a cso hatra indul, de a tartaly alatt lekanyarodik es megy az aljzatba.

vajk