[Epitesz-barkacs] piezós párásító élettartama

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 10., Sze, 10:56:20 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Fiaméknál két babát kiszolgált. Amíg anygon picurok voltak, szinte
> folyamatosan ment, mert a panelben elég alacsony volt a páratartalom.

Biztos, hogy ez jó megoldás? Nem kerül mindenféle káros anyag a levegőbe, ami a
vizben fel van oldva? Nem lenne jobb a párologtató?

Már hallottam olyanról, hogy minden poros lesz utána. Mészkőporos vagy ilyesmi.
Nem gond, ha azt be is lélegzik az ott lévők? Vagy desztviz van porlasztva?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4930 (20100309) __________

http://www.eset.hu