[Epitesz-barkacs] kerites

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 10., Sze, 11:22:05 CET

Itt nálunk a játszótéren ugyanígy csináltak 3 körbevasalást a fáknak a
kerítésbe. Később levágták ezeket az ágakat, de az ablak ott maradt.
Minden nap jönnek a szakemberek bezárni a játszóteret, utánuk jön a
bezárást ellenőrző másik szakember, majd reggel a kinyitó szakemberek.
Mindegyik csapat autóval, 2 szakemberrel, az egyik vezetni tud, a másik
kaput bezárni.

De azzal egyik sem foglalkozik, hogy azon a nyíláson én is simán beférek.

Gábor