[Epitesz-barkacs] kerites

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 10., Sze, 11:53:13 CET

Annyival egészíteném ki a listát, hogy nálunk rendszeresen vannak
használt kotonok is szétdobálva.
Ahhoz mit szólhat egy kiscsávó immunrendszere? Itt a Thökölyn állandóan
állnak kint a kurvák, állítólag a homokozóban a várba is be szoktak mászni.
Ennyiből talán nem lesz rossz, ha újra a jobbos vezetés lesz, annak
idején jól kitakarították az utakat.

Gábor