[Epitesz-barkacs] régi szoftveres partíció

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 11., Cs, 04:18:18 CET

ősidőben, amikor a 40Mb vinyó, meg a
a 286-os volt a HighTech

volt egy C:\ meghajtó, rákerült 2-3
nagy fájl, valami.000 és valami.001 stb
nevekkel, és a valami.000   D:\ betűt kapta
a valami.001 az E:\ nevet, és így tovább

volt egy parányi program, ami a
betűjel <> fájlnév konverziót megoldotta

tehát én a D:\ meghajtóra küldtem, és a pici
program konvertálta át, hogy neki a "valami.000"-ra
kell írnia

sajnos azért írtam a "valami"-t, mert nem ugrik be
a megfelelő fáljnév.

Ja, és ez még nem tömörítette röptében a fájlba irandót,
hanem erre az álmeghajtóra olvasható formában írta fel.
Vélhetően tehát nem a "Stacker" volt a neve...

mi lehetett a neve?