[Epitesz-barkacs] Fw: receptujsag

cst maguspr at freemail.hu
2010. Már. 13., Szo, 14:38:27 CET

regisztráltattam magam, mindent leellenőrzött, kiírta, hogy sikerült,

de a letölthető ZIP-elt állományhoz mégsem jutottam el

utána kijöttem a lapról, és újra beléptem, rákattintottam a
könyvre, megint kezdte, hogy regisztráltassam magam, no ekkor
végképp abbahagytam

lehet, hogy az OE4.0 és a 800x600-as felbontás kevés neki??