[Epitesz-barkacs] Az agyad eletkora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 15., H, 19:49:24 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> csak annyit kotyognék bele, hogy több különböző teszt együttese
> adna igazi eredményt, még egy pályaalkalmasság (PÁV) vizsgálaton is

Lehet. Itt is - állitólag - van több teszt, amire úgy lehet rájönni, hogy valahol
(bal felső sarok, nem néztem) át lehet állitani a nyelvet angolra, akkor látszik.
Persze aki ezt a nyelvet is érti, annak biztos igy is látszik.

Ebben a tesztben nem intelligencia, vagy iskolai végzettség, vagy szellemi
szinvonal van kimutatva, hanem egyszerűen úgy tűnik, hogy életkor. Valszleg a
teszt alkotója észrevette, hogy az ún. fényképező memória szignifikánsan csökken
az életkorral. Ez meg kifejezetten erre a fényképező memória tesztelésére való.
Akinek ez kiváló, az az se baj, ha nulla műveltségű vagy szaktudású bármiben is.
Elég, ha valaki elmagyarázza a teendőket. Állatokon is teszteltek ilyesmivel,
emléxem nem túl rég, valamelyik majomfajta messze jobban teljesitett, mint az
emberek.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4946 (20100315) __________

http://www.eset.hu