[Epitesz-barkacs] Az agyad eletkora

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 15., H, 22:34:26 CET

Ha az agy nem kap elég oxigént, akkor nem megy a gondolkodás, a beszéd,
aluszékonyság lép fel, szédülés jelentkezik
----------------
de pl.
Az agy gyakori oxigénhiányos állapota csökkenti a fizikai és szellemi ...
amely a nappali aluszékonyság okozta egyre csökkenő testmozgás mellett
önmagában fokozza az elhízásra és cukorbetegség kialakulására való hajlamot.
www.alvasterapia.hu/index.php?pg=public/...
--------------
Aluszékonyság
 Depresszióhoz is kapcsolódhat nagyfokú fáradtságérzés. Időskorban a nappali
elalvások mögött az úgynevezett alvási apnoe betegség is állhat, erre utalhat
az is, ha alvásban nagyon horkol a beteg.

Belgyógyászati betegség, pl. az ionháztartás egyensúlyának felborulása,
vérszegénység is okozhat hasonló panaszokat. Azt is érdemes lenne megfigyelni,
hogy ezek tényleg elalvások-e, vagy pillanatnyi eszméletvesztések, melyeknek
hátterében szintén állhat ideggyógyászati betegség ( pl. átmeneti agyi
keringászavar, epilepsia) vagy belgyógyászati megbetegedés is (pl.
szívritmuszavar)
http://www.webbeteg.hu/index.php?page=orvos_valaszol_elem&orvos_valaszol_id=18
43&orvos_valaszol_subject_id=16