[Epitesz-barkacs] Az agyad eletkora

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 16., K, 00:16:27 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Alváslabor? Nincs apnoe-d? Én akkor voltam mindig álmos, bármennyit
> aludtam is.

Doki is aszonta, aztán csináltam egy egész éjjelen át tartó hangfelvételt, és még
csak nem is horkoltam. Szóval emiatt nem megyek alváslaborba. Persze nincs
kizárva, hogy ezek mást is tudnak nézni, mint az apnoet. De most se szalonképes
nem vagyok a dologra, sem időt nem tudok rá szánni. Majdcsak lesz valahogy.
Végülis olyan sohasem volt még, hogy sehogyan se lett volna.

Ez amúgy is egy jó tulajdonság. Szép csendben, álmomban akarok megdögleni, ahogy
az egykori buszvezető, nem úgy, mint az utasai, akik orditottak halálfélelmükben.
:-)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4947 (20100315) __________

http://www.eset.hu