[Epitesz-barkacs] Márványjavítás

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Már. 22., H, 16:04:19 CET

Hali!

Nem ilyen egyszerű. Több darabban van a kitört rész, és hiába illesztem össze, van hiány, amit ki kell tölteni és összepolírozni (fényes kő).
Másrészt nem minen alkalmas ide, mert már láttam olyan szívást, hogy a kő magába szívta az anyagot ami elkezdett diffundálni benne, és a ragasztás vonala idővel nagyon csúnyán elszíneződött. Tehát ha nem muszáj mással, akkor először kifejezetten ide valóval kísérleteznék. Egszer egy Ezermesterben, vagy Ötletmozaikban láttam cikket ilyen anyagról, de hiába kerestem, nem találtam meg.

Szabolcs