[Epitesz-barkacs] externet szolgáltató otthon?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 23., K, 00:05:08 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> kaptam egy emailt a szolgáltatóm(?)tól, amitől kiakadtam :-( ,
> Tisztelt   <no-reply at externet.hu>!
>  elnézést, de nem vagyok egy büdös kurva, akinek félévente, vagy

Te tudod, de szerintem semmi értelme rögtön gyolyószóróval kezdeni. Hivatalos
levelet nagyon gáz ilyen hangnemben megirni, főleg rögtön elsőre. De persze ez
csak az én véleményem.

Ha csak ide irtad le első felindulásodban, és még nem küldtél semmit, remélem,
ezennel le is beszéltelek róla. Ha simán átmész máshova átkozódás nélkül, ugyanaz
a végeredmény, mint igy, csak nem szerzel "barátokat". :-)

Ugyanezt meg lehet irni máshogy is, ha mindenképpen akarod, pl zsenge jogi
fenyegetéssel, ha van rá valami ötleted. Ha belegondolsz, az árakat elég
tetszőlegesen szabogatják meg, akit át lehet verni, átvernek. Nem erkölcsös, de
nem törvénytelen.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4966 (20100322) __________

http://www.eset.hu