[Epitesz-barkacs] Fw: externet szolgáltató otthon?

cst maguspr at freemail.hu
2010. Már. 23., K, 02:12:30 CET

szolgáltatóváltással nem lennék "új 1990Ft-os", mert a TCom
visszajelzi az újnak is, hogy megszakadás nélkül kapja a
"szolgáltatóváltó", tehát akkor csöbörből vödörbe

------
egy évvel ezelőtt  az akkor hűséges 3500-ról  6600-ra ugrottak szó nélkül,
és felajánlottak egy  kb. 4800-as újfajta hűséget, a TCom találta ki
eredetileg
ezt a konstrukciót

a TCom-nál is kőrbejártam, mert a szolgáltatóváltással is ezt a kb 4800-at
lehetett volna kihozni. mert ő a drótos nagyker

aztán lementünk 3200-ra :-) .( akkor ez volt a szűz új ügyfél csalogatója,
ha korábban
ADSL nélküli volt legalább fél évig )   mert felfogták, hogy van 2 szál drót
is, és a másik drót
más néven, és akkor "formailag" új lesz a másik, és én szakítom meg a
szolgáltatást
az én drótomon, és 1 év múlva akkor a megszakadás miatt én újra új leszek,
és a
másik fogja megszakítani, és akkor is a 3200 Ft lesz a vége, de akkor
tényleg váltás lesz,
és a 3200-tól is elesnek.

Felfogták, hogy nekik jobb lesz, ha új embernek tekintenek, és még így is
megmaradt nekik
12 * 3200, mintha tényleg elmegyek tőlük, akkor meg nulla marad nekik  és
nekünk is
megmaradt a  12* (4800 - 3200) =  kb 20rugó

sajna a TCom adja a büdös sajtot, csak én a szolgáltató boltjában érzem,