[Epitesz-barkacs] Fw: externet szolgáltató otthon?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 23., K, 11:32:44 CET

Hofferek Attila wrote:

> Én meg épp most készülök beköttetni a tetűkomot, mert ez a fibernet

Én is a közeljövőben fogok áttérni rájuk, bár eddig is tokom hálózaton lógtam,
csak más szolgáltató adta a netet. Most adnak egy olyan csomagot, hogy a mobil, a
vezetékes meg az adsl van benne, és együtt többezer forinttal olcsóbb lesz, mint
amennyit eddig fizettem, és még a net is 1 megával gyorsabb lesz. Műszakilag meg
úgyis ők adták eddig is, szóval működni fog biztos.
Azt nem értem, hogy miért kell az adsl modemet lecserélni, de ők tudják.

(Majd később csinálom meg, most nem érek rá.)

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4967 (20100323) __________

http://www.eset.hu