[Epitesz-barkacs] Fw: externet szolgáltató otthon?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 23., K, 12:20:45 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> csak egyet a sok közül:
> ---------
> Otthoni Bravo - 4 Mbit
> maximális le/feltöltési sebesség 4480/256 kbps
> garantált le/feltöltési sebesség 256/96 kbps
>
> a  garantált /maximális letöltés aránya   256 / 4480 = 0,0571
> ---------
>
> ez annyira átlátszó, mint egy köpés az ablakon :-(

Lehet, de én itt meg tudom mérni bármikor, hogy mi a tény. Nekem most 4 megás van,
ami kb azt jelenti, hogy lefelé kb 400 kB/s, és ez kb meg is van, ha letöltök. Ha
meg a szolgáltatófüggetlen direkt adsl tesztet nézem, a névleges érték is megvan.
Eddig akárhányszor mértem, megvolt. Ez a garantált biztos kellemetlen, ha csak az
lenne, de itt més sosem tapasztaltam, hogy akárcsak ráközelitsenek.

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4967 (20100323) __________

http://www.eset.hu