[Epitesz-barkacs] Fw: externet szolgáltató otthon?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 23., K, 19:30:06 CET

Beka wrote:

> Mert a régi nem tudja az ADSL2+os protokolt,
> az 5Megás beállításhoz meg az kell.

Aha. És mi van, ha ez a távolság, ez a telefonvonal alkalmatlan erre? Lesz egy
nemműködő 5 megás, a tökéletesen működő 4 megás helyett? A régi modemet le kell
adni, vagy az maradhat, és van mód átkonfigurálni a központban vissza a régire?

Ha le kell adni, lehet egy kis időeltérés? Tehát, hogy beüzemelem az újat, aztán
ha megy rendesen, elkóválygok arra mégegyszer, és leadom a régit?

A szűrőt is ki kell cserélni?

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4969 (20100323) __________

http://www.eset.hu