[Epitesz-barkacs] Fw: externet szolgáltató otthon?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Már. 23., K, 22:20:26 CET

Beka wrote:

> Rengeteg szakadás, majd hibabejelentés, és visszakozz.

Na legalább tudom, mi lesz a jelenség, ha nem jön be az átállás.
A viszakozz alatt  ugye nem azt kell érteni, hogy visszatoloncolnak a régi
szolgáltatóhoz, csak hogy a 4 megásra visszaraknak. Amúgy a csomag marad, vagy
kapok némi árengedményt is ezek után?

> A régi modemet el szokta vinni a szerelő az új helyett.

> Hol kell leadnod a modemet?

Van egy olyan lehetőség - a csaj mondta el a telefonban -, hogy nem a szerelő jön
ide, hanem én megyek az általuk megadott t-pontba. Ezúttal budaörsre. Ott
lepapirozzuk a dolgokat, mert ők előkészitik, meg a kezembe nyomják a szükséges
holmikat (ha ezt válsztom, én meg ezt szeretném választani).

> Felesleges ezzel tökölni, az új modem jó a régi beállításokhoz is.

Ez jó, erre nem is gondoltam.

> Most akármilyen csomagot kérsz, új modemet kapsz.
> Nincs más raktáron, csak Dlink 360R, mindenki ezt kapja mindenhez.
> A régi, a 360T jelű nem jó a 2+os protokollhoz.

Hogy eltaláltad, hogy milyen van most!

> Nem szoktuk, mert egyformák...

Legalább ezzel nem kell szarakodni, ez is jó.

Köszi az infókat!

hjozsi

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4969 (20100323) __________

http://www.eset.hu