[Epitesz-barkacs] fagyallo mero

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2010. Már. 24., Sze, 08:21:54 CET

Sziasztok! Ki kell deríteni, hogy milyen fagyállóhoz való?Persze lehet, hogy rosszul gondolom. Szóval másfajta anyagok vannak:1. az autóba való fagyálló hűtőfolyadékban
2. azokban a klímákban, amelyek folyadékot hűtenek és azt keringetik a kültéri és a beltéri között3. fagyálló ablakmosóban a 3.-ban alkoholok vannak, míg tudtommal az elsőben glicerinhez hasonló dolgok.Az alkohol könyebb, mint a víz, a glicerin nehezebb.Az autóba való hűtőfolyagékot néhány évente cserélni szokták, mert tönkremegy.A klímákban lévő fagyálló folyadéknak meg illik kibírni több, mint 10 évet. Ha tud valaki még valamit ezzel kapcsolatban, akkor szivesen olvasnám! Üdv. Tibi