[Epitesz-barkacs] fagyallo mero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 24., Sze, 10:39:24 CET

Varga Tibor  <vti61 at freemail.hu> 2010.03.24. 08:21:54 +1h-kor írta:

> Sziasztok! Ki kell deríteni, hogy milyen fagyállóhoz való?Persze lehet, hogy
> rosszul gondolom. Szóval másfajta anyagok vannak:1. az autóba való fagyálló
> hűtőfolyadékban

az általam vásárolt úszósban van 2 skála is

az egyiken "ZERONE & other methanols"
a másikon "PRESTONE & other ethylen glycols"

szóval a 40%-osnak mondott krumpliszeszből készített cseresznyepálinkát
is ellenőrizni tudom :-)  és a bor alkoholtartalmát is

és a hagyományos autófolyadékot is

> 2. azokban a klímákban, amelyek folyadékot hűtenek és azt keringetik a
> kültéri és a beltéri között3. fagyálló ablakmosóban a 3.-ban alkoholok
> vannak, míg tudtommal az elsőben glicerinhez hasonló dolgok.Az alkohol
> könyebb, mint a víz, a glicerin nehezebb.Az autóba való hűtőfolyagékot
> néhány évente cserélni szokták, mert tönkremegy.A klímákban lévő fagyálló
> folyadéknak meg illik kibírni több, mint 10 évet. Ha tud valaki még valamit
> ezzel kapcsolatban, akkor szivesen olvasnám! Üdv. Tibi

ha becsülettel megmondják, hogy mi van benne, akkor ahhoz létezne
egy táblázat is, hogy milyen keverési arányban milyen hőfokot tudna