[Epitesz-barkacs] Vízszűrő probléma

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Már. 28., V, 11:01:37 CEST

Sziasztok,

A helyi vízművek kifogástalan minőségű vize miatt kényszerültünk egy
vízszűrő beépíttetésére, mert olyan homokos koszos vizet ad, hogy 2 év alatt
3 alkalommal okozott dugulást a kazánban, ha utántöltöttünk, vagy
tisztítottunk.

Most a vízmű kb. 1 hete tisztítja a saját vízrendszerét.

Ennek következményeként most a vízszűrőnk telt meg, és alig van víznyomás.

Ma megpróbáltam szétszedni a szűrőt, de nem sikerült.

Van a tetején egy csavar (az IN oldalon), még azt is kicsavartam, de nem
hiszem, hogy azon kis lukon keresztül ki lehetne tisztítani.

Nekem ránézésre úgy tűnik, hogy az egész szűrőházat szét lehetne csavarni,
de nem sikerült sajnos.

Ugye az olaszok nem olyan hülyék, hogy darabra összeszerelik, és az egész
szűrőt házzal együtt kelljen cserélni ?

A gyártó oldalát megnéztem (http://www.amgwaterfilters.com/eng_index.html) ,
egyetlen leírás sincs hozzá, és én sem kaptam a beépítéskor...

Valaki tudna segíteni, hogy mit tudok vele kezdeni ?

Kb. 2 éve van beépítve, tehát jogos, hogy tele legyen.

Készítettem két képet róla.

Minden segítséget előre is köszönök !

G.