[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Már. 28., V, 17:56:19 CEST

Sziasztok,

Úgy kerek, ha beszámolok a végeredményről is.

Sikerült szétszedni végül a vízszűrőt.

A megoldás így utólag pofonegyszerű.

Meg kellett szüntetni a nyomást, és simán ki lehet nyitni kézzel is.

Ugyanis attól, hogy elzártam előtte a csapot, még csak a további vizet
zártam el, de a nyomást nem vettem még le róla.

A házban az egyik vízcsapot kinyitva a mögöttes részből is kifogyott a víz,
és szépen kinyílt a szűrő.

Az, hogy mit találtam benne...basszus és mi ezt isszuk ???

Döbbenetes mennyíségű sár jött ki belőle.

A nyomás most sem tökéletes, de legalább egy ideig jó lesz, addigra meg
beszerzek egy új szűrőt bele.

Üdv: G.