[Epitesz-barkacs] hol van egyaltalan kiszolgalas Budapesten?

cst maguspr at freemail.hu
2010. Már. 28., V, 23:13:54 CEST

scartos kapcsolós elosztót kerestem, és olyan boltot nem találtam
Budapesten,
(eddig )  ahol utcáról bezuhanva sehol sem szolgálnak ki, csak
regisztrálásos
elörendelésre  leginkább csak házhozszállítással

Kaposváron, Szegeden, stb bezuhanhatnék a házhozszállításos boltokba is, de
székes(?)fővárosban nem :-(      például
********************
elektroexpressz -nél
2009.05.28-án a bolti vásárlás megszünik, csak előre leadott megrendeléseket
szolgálunk ki.
1158 Budapest  Pestújhelyi út 48
********************
SINI Kereskedelmi Kft.
Web:   www.sini.hu

Kiskereskedelem:
1077 Budapest, Wesselényi utca 19.
Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-1-351-0879

Személyes átvétel pedig kizárólagosan csak a Wesselényi utcai
mintaboltunkba lehetséges

Nagykereskedelem:
1106 Budapest Maglódi út 6. (személyes kiszolgálás nincs)
Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-1-433-0750

itt 2 évvel ezelőtt vásárolni is lehetett :-(