[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Már. 29., H, 07:30:10 CEST

Én úgy tudom – javítsatok ki, ha nem így van – hogy bejön a hidegvíz , a kazán felfűti, és teszi be a tárolóba.

Aztán, ha kiniyitom a melegvíz csapját, akkor az a tárolóbol veszi a vizet.

Nekem a fűtésben van vas és réz is, így az iszapleválasztóban (úgy emlékszem Spirovent Dirty van rajta) fűtési szezononként 1-2 alkalommal kell takarítanom, és vizet utántöltenem.

Ilyenkor kb. 15-20 liter vizet is kicserélek, mire nem jön ki több kosz a leválasztóból.

G.

???

forroviz tarolos melegvized van?

akkor a kazan hocserelojeben mit keres a csapviz, meg hogyan is tomitodik az el?

en evente a futesrendszeremre kb 5 liter vizet toltok ra.

vajk