[Epitesz-barkacs] kerítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 29., H, 09:19:41 CEST

Sziasztok,

Kellene nekem kb. 150 méter kerítés, túl sokmindent tönkretesznek a
vadállatok. Olyan kerítés kellene, amit viszonylag könnyen el tudok
készíteni (ne kelljen többszáz köbméter betont kikeverni, vagy évekig
alapot ásni), tartós, organikus ha lehet, és ne legyen túl drága.
Asszem' sikerült megfogalmazni amit szinte mindenki akarna :)

Arra gondoltam, hogy veszek olyan horganyzott elemeket, amit pl.
kocsibeállóknál a faoszlop alá szoktak rakni, meg valami zsalukövet, a
zsalukőbe jön ez a vas, kiöntöm betonnal, és lesz egy szerelhető
oszloptartóm. Abba faoszlop, arra lécezés. De legjobb lenne valami kész
megoldás, amivel nem kell betonozgatni, elég lesz végigásnom is.

Szokás felénk hengeres faoszlop végét megpörkölni, és azt leásni, rá meg
dróthálót, de gondolom ez nem túl tartós.

Milyen sűrűn kell oszlopot letenni? A drótkerítéssel az is a bajom, hogy
a teljes hosszon eléggé nagy szintkülönbségek vannak, nem tudok szép sík
környezetet ásni a kerítésnek.

Gábor