[Epitesz-barkacs] kerítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 29., H, 09:43:14 CEST

Lehet, hogy ez lesz. Eléggé agyagos a föld, abba is le tudom ütni?
Ismersz valami jó beszerzési helyet? Zatik, Bauhausban már láttam de
ezek más termékeket is duplaáron adnak a normális kereskedőkhöz képest.
Milyen magasságban reális ilyet építeni?

Van a kertemben egy csomó akác, saját lábán. Abból kerítésoszlopot
hogyan kell csinálni? Kell szárítani, máshogy kezelni?

Apropó vadállatok. Már 40 fölött van a platti-populáció :) Nem tudom mi
van, családi pótlékra gyúrnak?

Gábor