[Epitesz-barkacs] kerítés

Beka beka63 at freemail.hu
2010. Már. 29., H, 10:25:31 CEST

Hello Acs Gabor!

> Kellene nekem kb. 150 méter kerítés, túl sokmindent tönkretesznek
> a vadállatok. Olyan kerítés kellene, amit viszonylag könnyen el tudok
> készíteni...

Szilva.
Nálunk abból volt a kerítés.
Tulajdonképpen szilvafák lettek volna, csak túl sűrűn voltak ültetve.
Vagy magukat szaporították, a fene tudja...
Tömött, áthatolhatatlan bokor szerű képződmény volt.
Át nem jutott rajta, legfeljebb egy bátrabb nyúl.
Éréskor puposra lehet lehet zabálni magát az embernek szilvából.
Vagy pálesz...
4 ember két nap alatt szedte ki a 10 méteres telekvégi darabot.
A telek másik vége dettó, de az orgona volt, azon sem jött át
semmi duvad!
Mondjuk ezek nem hétvégi projectek,
cserébe a természet idővel elintézi helyetted az egészet...

    Géza