[Epitesz-barkacs] kerítés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Már. 29., H, 10:26:58 CEST

Ráadásul kemény, agyagos a föld, nehéz ásni.
A laposvasat előre kellene kezelni valamivel, vagy a betonon belül már
nem annyira rohad?
Azon gondolkoztam, hogy hogyan lehet beállítani a két laposvas tengelyét
és magasságát, valszeg elég csak átfűzni valami rúdon, és annál fogva
függeszteni.

Betonkeverő muszáj hozzá, vagy meg lehet barkácsolni valami esztrichből
talicskában -vagy kár azzal küzdeni?

A villanypásztor félek, hogy már emberi állatoknak is csalogató célpont
lenne.

Gábor