[Epitesz-barkacs] Vízszűrő végeredmény

Lantos Gabor lantos.gabor at freemail.hu
2010. Már. 29., H, 10:47:57 CEST

Külön van a kazántól, 150 literes.

Tud úgy is működni, ahogy írod, de nem úgy van jelenleg használatban.

Melegvizet csak akkor termel, ha fogy a tárolóból valamennyi víz.

Reggelente én langyos-meleg vízben zuhanyzom (nekem bőven jó, legalább felébredek) de utána a családnak már lesz egész nap melegvíz.

Ha a gyerekek esti fürdetése előtt az Asszony el is mosogat, akkor pedig kimondottan melegvízben fürdenek.

Magától a kazánt melegvizet készíteni még sose láttam, de tudom, hogy van olyan működési módja is.

G.

a forroviztarolo kulon van a kazantol, vagy bele van epitve?

ha egyben van, es a tartaly kicsi, 10-20-30 liter, akkor ugy van ahogy irod.

ha egy kulon 100-200 literes tartaly, akkor nem. akkor a tartalyban van egy csokigyo, meg egy termosztat. ha a termosztat szerint a tartaly hideg, akkor a kazan beindul, es a radiatorok helyett a csokigyon forgatja at a futovizet. ezzel melegiti a tartalyt.

vajk