[Epitesz-barkacs] 3 irany?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 29., H, 16:16:50 CEST

az első 3 móricka ábrarész mutatja, hogy
hova, milyen jelmozgásoknak kellene menniük

a 3. szerinti  VIDEO és TV "odavissza" működött
eddig is

a 4. mórickaábra   kapcsolója kombinálná szerintem az 1 és 3
jelmozgás átkapcsolhatóságát, de a 2. ábrarész szerinti
VIDEO kikerülést sajnos nem

a watt-vill bt. csomagküldőjénél láttam egy ilyet

http://shop.wattvill.hu/kepek/7626.jpg

7626 Scart kapcsoló pult
1,672 + ÁFA
2,090 Ft
A Scart pult 4db scart aljzatot tartalmaz és 6db RCA aljzatot. A jelforrás
a hátoldalon lévő kapcsolók segítségével választhatók ki. Video és
sztereó hang jelek átkapcsolására kiválóan alkalmas. Masszív fém
dobozban kerültek elhelyezésre a csatlakozók. Külön tápellátást nem
igényel. Esztétikus dobozos csomagolásban kapható.

sajnos kapcsolási rajzot persze nem találtam róla

vagy pl. létezik-e olyan IC, ami audio, video jelek kapcsolására alkalmas?

mert pl. a SCART 8. lábánál van kb 9 - 12V-os delej, amivel esetleg
kapcsolgatni lehetne az RCA-ra menő jeleket?