[Epitesz-barkacs] HQ Nedis elmeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 30., K, 15:39:38 CEST

Kispest Corvin körút  Nedisbe bemenve
kiderült, hogy csak (nagy)kereskedőket szolgálnak ki,
min. vállalkozói igazolvány, vagy cégbejegyzéses
bizonyíték fejében regisztrálhatok, és első vásárláskor
min 10ezer Ft, másodszortól meg min 5ezer.

kérdeztem, hogy akkor melyik kereskedő címét tudná
megmondani, de az üzleti titok.

oké, ha ez üzleti titok, akkor a Nedis által forgalmazott ketyeréket
magánemberként nem tudom a viszonteladóktól megvenni,
mert a viszonteladó ennyire nagy titok

és akkor mondott egy viszonteladót, aki a nedis ketyeréiből
csak kettő (!) fajtát tartott, ami pont nem az volt, ami nekem
kellett volna

(persze a Nedis boltjában voltak "leértékelt" árúk is,
1-2 darab némely fajtából, persze ár nem volt mellette.

megnézném, hogy melyik nagykereskedő venné meg tőlük azt a
leértékelt árút. pl. volt kint egy darab  6 kapcsolós, 6db scart-os
szerkezet a túrkálóban, ha ki lett volna írva az ára, és nem kellett
volna cégbejegyzéses papír, akkor lehet, hogy megvettem volna,
így meg a nyakukon fog rohadni :-) )

bocsi, hogy kipöfögtem egy kicsit :-(, de a fél napom elment ematt