[Epitesz-barkacs] HQ Nedis elmeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Már. 30., K, 17:02:07 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2010.03.30. 16:28:30 +2h-kor írta:

> Besz..ás, hogy egy ilyen hétköznapi dolgot ennyire nehéz legyen beszerezni.
> Ha már ott jártál, a Saturnban szerintem simán vehettél volna.

jártam ott is :-)

HAMA felirattal, kapcsolhatatlan 3-a scart 4ezer felé,
ha kapcsoló is van rajta, akkor majdnem 9ezer :-(

ahogy otthon nézegettem a kapcsolnivalókat, 2 db már így sok
lett volna 18ezerért, szóval ez most nekem fukar lenne...

> Vagy felszállsz a Tesco buszra, sőt ha van olyan, akkor az Auchan
> buszra, és vagy ott, vagy az Elektroworldben megveszed.

a  "Watt-Vill Bt."  emailen visszajelzett, hogy nyitvatartási időben
meg is nézhetem, stb  2ezerre tartják

először oda megyek szavukon fogni :-)

> A Nedis-féléket meg nem igazán értem, miért jó ha valaki nem vásárol
> náluk...

én sem értem...
kb 5évvel ezelőtt 1db 100forintos alkatrészért utcáról bezuhantam, és
megvehettem. Lehet, hogy a holland tulajdonosok (nedis.com)
"nyugateurópaizálták" a kiszolgálást :-)