[Epitesz-barkacs] kikeményedő műanyag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 4., K, 13:58:19 CEST

Zoltán Radó wrote:

> Tudtok ajánlani valamiféle műanyagot, műgyantát, ami feldolgozáskor
> lágy, mint a sziloplaszt (vagy lágyabb), aztán kikeményedve bírja a
> mechanikai igénybevételt is.

Ami nekem bevált, az az eporapid. Van belőle asszem 20 perces meg 5 perces is, a
20 perceset javaslom.

> Van egy szekrényem, ahol a fióksinek tönkremennek, mert a fiókba mart
> nút nagyobb, mint a sín, így a fa nem támasztja meg. Emiatt a sín
> szétnyílik és lóg a fiók, kiesnek a golyók, stb... A résbe szeretném
> tölteni támaszanyagnak.

nem tudom, milyen megoldás ez, de egyszer valakinek javítottam ilyesmit. Az csak
simán be volt csavarozva, és bár az egyik ilyen sínt megjavítottam nagy melóval,
amikor kiderült, hogy készen kapni is lehet. Persze, ha a fa nyekkent ki, nem a
csavarnál, hanem valahogy bele van marva a fába, az nehezebb ügy, tényleg ki
kell tölteni, de inkább új sínnel, mert a régi már úgyis vacak marad.

> Előnyben részesíteném a kész, tubusos cuccot, ha létezik egyáltalán...

Igen, amit javasoltam, az kész, tubusos. Kicsik a tubusok, nem fog anyagi
romlásba dönteni. Előnye még, hogy 1:1 arányú a keverék, tehát egyforma csíkokat
kinyomni nem olyan nehéz.