[Epitesz-barkacs] Erkély kövezéssel kapcsolatos kérdések

Lakatos Gábor levlista14 at gmail.com
2010. Május. 5., Sze, 11:49:32 CEST

Sziasztok!

Új vagyok a listán, egy másik levlistán javasolták, hogy kérdezzek
tőletek.
Szóval nekiálltam az erkélyünkön a közel 30 éves kövezést felszedni,
hogy újat tegyek le. A kő alatt találam 3 cm vastag misungot, részben
homokká porladva.
Ezt mindenképp fel kell szednem, mert nem olyan az állapota, hogy
nyugodt szívvel rá mernék ragasztani bármit is.
Így viszont fel kell töltenem 3 cm mélységben az erkélyt (vaskerete
van, annál lejebb nem lehet a kő).
Azt már sokan mondták, hogy a betonnak ez nagyon vékony, azon kívül
hiába raknék rá betont, az nem köt hozzá a beton aljzathoz.
Többen is azt javasolták, hogy töltsem fel fagyálló flexibilis csemperagasztóval
és arra ragasszam a köveket. Ezzel csak az a bajom, hogy így arra a
6,5 nm-re kb 4 * 25kg ragasztót el kell használnom, ami azért nem
kevés pénz.
A kérdésem a hozzáértőktől annyi volna, hogy megtehetem-e, hogy a
felszedett köveket belenyomom a feltöltésre használt ragasztóba? Ha
megtehetném, azzal igen sok anyagot meg tudnék spórolni a feltöltésből
(legalább 1, de lehet, hogy 2 zsákot is). Mit fog reagálni ez a
hőmérséklet változásokra? Nem fogja szétnyomni a ragasztót?
A 3 cm magasságba bőségesen belefér egy csempe magassága, alatta is és
felette is lesz elég hely ragasztónak, tehát a tetejét simán le tudom
simítani...

Üdv:
           Gábor