[Epitesz-barkacs] Erkély kövezéssel kapcsolatos kérdések

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Május. 5., Sze, 12:56:13 CEST

van ezerfele, kulon nedvszivo es nem nedvszivo aljzathoz. tunopren alapozo neven is googlezhatsz. pl murexin D1, de minden aljzatkiegyenlito gyartonak van sajat.

ennel a betonnal a nagyon fontos, hogy koze ne menjen viz, mert akkor tuti feljon. amugy az 5cm az igaz, de szerintem nem olyan forro azert ez az ugy. repedezes ellen akar vasat is lehet bele tenni, vekony 4mm vashalot, nem is draga. persze megint jon a szabaly, hogy ketoldalt 2-2cm takaras kell korrozio ellen, de ha a misung birta 10-20 evig, annyi ideig ez is fogja. vegyel zsakos eszrich-et, vagy 0-8-as sodert (max 8mm kavics van benne), es csinald abbol.

vajk