[Epitesz-barkacs] Aszod

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 5., Sze, 15:01:09 CEST

Most jöttem onnan, ügyfél van ott, de mivel ismerőstől derült ki, hogy van ott
egy templom meg ott lakik a .. mindegyki, hát felmentem az evangélikus
templomhoz, meg a vele szemben lévő evangélikus gimnáziumot is megnéztem.

Hát ez egy fantasztikus környék! Csupa szépséges ház, új elvek szerint épült,
viszonylag csekély lejtésű, a falakon lényegesen túlnyúló tetők, a kerttel
együtt "élő" házak, szép udvarok, szép kerítések, karbantartott utcai részek...
Nem ám egy-kettő, hanem szinte mind a gimi környékén.

Magát a gimnáziumot is érdemes megnézni. A gugli earth-ban kép is van
sokmindenről, meg van egy panorámafelvétel a gimi egyik kiemelkedő részéről
készülve, amin látszik maga a gimi is, az ívelt épületek, tehát az ívelt tető...

Nagyon klassz környék, szívmelengető volt arra járkálni. Ha bárkit arra vet a
jósorsa, ne hagyja ki!