[Epitesz-barkacs] megjelent /jókaja-e

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 7., P, 15:09:37 CEST

Acs Gabor wrote:
> Ezt nagy örömmel olvasom.
> Különösen, hogy egyik nap valami más pozitívat is írtál egy másik
> levlistán (talán a virágokról, vagy illatokról volt szó?)

Ja igen. Most ugye szinte robban a természet. Ha szélcsend van, vagy csak kis
szellő, akkor tök virágillatban megy az ember az utcán. És ha orrmagasságban van
egy bokornak vagy fának a dús, illatos virága, akkor odamegyek, és jól
megszagolom - vigyázva, nehogy méhecskét szagoljak, mert az kínos lenne. Sajnos
a növényneveket kevés kivétellel nem tudom. Az orgonákat meg a lila ákácot
ismerem, de most már találtam vadgesztenye virátot is. Az is jó illatú. Na és a
látvány! Naplemente táján is elmegyek néha, meg éjjel is nagyon klassz. Meg a
szokott magaslati helyről a kilátás elég széles szögben a széchenyi hegytől a
ferihegyi reptérig, a fények, a repülők (már mennek) a távolban. Pont jó helyen,
ott egy kicsit ki tudom magam szuszogni.

Sokáig nem mentem télen meg koratavasszal, és megismert a kedvenc kutyám
(mármint nem az enyém természetesen). Majdnem elmentem a kerítése előtt, és
visszaugatott. Oda kell ilyenkor mennem, nekitámaszkodok a kerítésnek hassal
(alacsony), benyúlok két kézzel, ő meg felugrik, odatámaszkodik, hogy simogassam
meg minden porcikáját, amit csak elérek. Odafelé is, meg visszafelé is.
Imádnivaló egy jószág! Csak ne tiltsák el tőlem a gazdái! (Még nem találkoztam
velük.)