[Epitesz-barkacs] Aszod

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Május. 7., P, 15:13:01 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Tényleg májer hely lehet, baromi drága az a sok íves fal meg görbe
> tető (((-:

Lehet, hogy ebben a méretben nem probléma, a fa akár hajolhat is annyit, amennyi
ide kell. Jókora épületegyüttesről van ám szó! Élőben sokkal szebb a gimnázium
is, meg a környék is, mint ezen a képen.

> Amúgy én még sohasem láttam.

Külön ezért nem biztos, hogy érdemes arra menni, de ha az M3-ason jársz, onnan
nincs messze egy kis kitérő erejéig.

(Na aztán van arrafelé más látnivaló is, pl Domonyvölgy, legközelebb azt veszem
célba, ott egy tó is van. Egyszer jártam ott ismerősnél, akkor sajnos nem néztem
jobban szét.)